czwartek, 8 sierpnia 2013

Piękna noc!

Siemanko, upalne dni nie dają nam spokoju. Gorący dzień najlepiej zakończyć spacerkiem ze swoją ukochaną osobą ;) Wczoraj dzień spędziłam z moją przyjaciółką Nat, z którą także wieczorem chodziłam po wsi i skoczyłyśmy razem do jeziora. Wracając do mody, byłam ubrana w swobodny i skromny strój. Rano miałam założone sandały ale na wieczorny spacer założyłam trampki ;)
 Z moją przyjaciółką Nat, czekamy na autobus na mecz :)



Sandałki - Centro 


Trampki - converse
Spodenki - ZARA
Pasek - Centro
Koszulka - allegro.pl 
 Dzisiaj wracając do domu jechałam o to tym pojazdem, ponoć już wymarłym, ale nadal działającym :D

Miłego wieczoru :* Juliet XOXO


9 komentarzy:

  1. Lovely photos! Thanks for your comment and follow. I'm following you back!

    noradulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. haha fajne zdjęcia :D dobry look ! <3
    www.rumeur-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie na malucha teraz trafic to jakis cud. Przez kilka lat widzialam tylko z 3 hehehe.

    nowy post na http://donnatellaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog i cudowne fotki ♥



    jeżeli masz ochotę to zaobserwuj mojego bloga: www.turqusowa.blogspot.com

    na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice post :)


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sandałki <3

    http://galilianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super wygladacie!!!!
    obserwuje z przyjemnościa
    ✭ ✭ ✭ z całusami:* Ola

    OdpowiedzUsuń

Jesteśmy otwarte na wasze opinie dlatego dziękujemy za każde pozostawione komentarze. <3